Yolcular, havalimanında 45 dakika gecikmeyle uçağa alındıktan sonra hareket etmeyi beklerken, kaptan tarafından yapılan anonsla seferin 35 dakika daha gecikeceği duyuruldu. Bu süre zarfında uçak içinde kapalı kalan yolcuların sabrı taştı. Kaptanın ikinci 45 dakikalık rötar anonsu, yolcular arasında öfke ve gerginliğe neden oldu.

Uçak içinde yaşanan gerginlik, yolcular ve uçuş ekibi arasında sözlü tartışmalara yol açtı. Bazı yolcuların şeker ve tansiyon hastası olması nedeniyle fenalaştığı bildirildi. Yolcuların hak talepleri ve uçuşun sürekli ertelenmesi, gerilimi daha da artırdı. Üst üste yaşanan rötar anonslarının ardından 3. kez 30 dakikalık bir rötar daha yaşandığı duyuruldu.

Bu olayın ardından bazı yolcular, Anadolujet'in Ordu-Giresun hattında benzer sorunların sıkça yaşandığını ve bu tür durumların artık kabul edilemez hale geldiğini dile getirdi. Ulaşımın aksamaması ve yolcuların mağduriyet yaşamaması adına ilgili yetkililerden çözüm beklediklerini belirttiler.