Yerel

Bolu’da 100 şikayet ve istekten 96’sı çözüme kavuşuyor

BOLU BELEDİYE BAŞKANI TANJU ÖZCAN, BELEDİYENİN SON BİR YILDA GÖSTERDİĞİ PERFORMANSLA, İSTEK VE ŞİKÂYETLERDEKİ ÇÖZÜM ORANININ YÜZDE 17’DEN YÜZDE 96’YA YÜKSELDİĞİNİ AÇIKLADI. ÖZCAN, BU YÜZDE 79’LUK ARTIŞIN ARKASINDAKİ EMEĞİ VURGULAYARAK, “TÜM BELEDİYE ÇALIŞANLARINA ŞÜKRANLARIMI SUNARIM. AYRICA, BİZE ‘SEN İŞİNE BAK’ DİYENLERE DE BU BAŞARIMIZ CEVAP OLSUN” DEDİ.

Abone Ol

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, belediyenin son bir yılda gösterdiği performansla, istek ve şikâyetlerdeki çözüm oranının yüzde 17’den yüzde 96’ya yükseldiğini açıkladı. Özcan, bu yüzde 79’luk artışın arkasındaki emeği vurgulayarak, “Tüm belediye çalışanlarına şükranlarımı sunarım. Ayrıca, bize ‘Sen işine bak’ diyenlere de bu başarımız cevap olsun” dedi.

Bolu Belediyesi, vatandaşların istek ve şikâyetlerine yaptıkları dönüş istatistiklerini paylaştı. Belediye tarafından yapılan açıklamada son bir yılda çağrı merkezi, sosyal medya ve bireysel başvurularla iletilen toplam 30 bin 308 istek ve şikâyetin 29 bin 143’ü çözüme kavuştuğu belirtildi. Ayrıca kalan bin 165 başvuru için ise çalışmaların sürdüğü ifade edildi.

“Büyük başarıyı belediye çalışanlarımızla birlikte başardık”

Başkan Tanju Özcan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, göreve geldiği 2019 yılında yalnızca %17 olan çözüm oranının son bir yılda %96’ya ulaştığını belirtti. Özcan, “2019’da Boluluların istek ve şikâyetlerinin sadece %17’si çözülebilirken, bu oran şimdi %96’ya çıktı. Bu büyük başarıyı tüm belediye çalışanlarımızla birlikte başardık. İşimizi layıkıyla yapıyoruz ve Bolu’nun sorunlarına sahip çıkıyoruz” ifadelerini kullandı.