ARICILIK MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI İL MÜDÜRLÜĞÜ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI


Arıcılık Mal ve Malzemeleri Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1107309

 

1-İdarenin
a) Adı : TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI İL MÜDÜRLÜĞÜ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : AKYAZI MAHALLESI KANUNI SULTAN SÜLEYMAN CADDESI TARIM SITESI 52200 AKYAZI MAHALLESİ ORDU MERKEZ/ORDU
c) Telefon ve faks numarası : 4522339530 - 4522339539
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Arıcılık Mal ve Malzemeleri Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : Arıcılık Mal ve Malzemeleri Alımı İşi (8.000 Kg Arı Keki,7.000 Kg.Şeker,400 Kg.Mum,3 Adet Kafa Lambası,20 Adet Aşılama Çıtası,10 Adet Aşılama Kalıbı,30 Adet Ana Arı Izgarası,20 Adet Yumurtlama Kafesi,3.000 Adet Ana Arı Taşıma Kafesi,70 Adet Ana Arı Kutusu Taşıma Demiri,70 Adet Polen Tuzaklı Kovan,5.000 Adet Çerçeve,1.000 Adet Ana Arı Kutusu,1 Adet Bal Süzme Makinesi,1 Adet Sır Alma Tezgahı,1 Adet Bal Eritme Kazanı)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından Ordu İli sınırları içerisinde gösterilecek bir yere toplu olarak teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Söz konusu Arıcılık Mal ve Malzemeleri firma ile sözleşme imzalandığı gün itibariyle 30 (otuz) takvim gün içerisinde Teknik Şartnamedeki belirtilen hususlara uygun olarak Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından Ordu İli sınırları içerisinde gösterilecek bir yere toplu olarak teslim edilecektir. Yüklenici firma makineleri tam, sağlam ve çalışır vaziyette teslim edecek Cihaza ve bağlı sistemlerin belirlenen performanslarda çalışması için varsa/gerekli ise yardımcı alet ve ekipmanları cihazla birlikte vermelidir. Makinenin nakliyesi, nakliye sigortası vb. yüklenici firmaya aittir. Nakliyede karşılaşılacak sorunlar yüklenici tarafından çözülecek olup teslimat zamanında yapılacaktır. Arıza durumlarında; yüklenici firma arızaya derhal müdahale edecek olup, imalat hataları için garanti koşullarını yürütecektir. Arıcılık Mal ve Malzemeleri alım işi içerisinde yer alan her kalem mal ve malzemenin yasal mevzuatı gereği verilmesi gereken garanti sürelerini gösterir belgeler ve diğer standartlara ilişkin belgeler ihalenin kaldığı yüklenici tarafından muayene aşamasında (teslim sırasında) idareye sunulacaktır.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalandığı gün işe başlama tarihidir

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 09.10.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü İl Müdür Yardımcısı Makam Odası

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
TSE 3409 standardı (Polen Tuzaklı Kovanlarda kullanılacak ergonomik tabanlar TSE 3409 Langstroth tipi kovan standartlarına uygun üretilmiş ve TSE Belgeli olmalıdır.)

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

#ilangovtr Basın No ILN02092525